minikfarem__ başta bende çok korktum ki 3. Sezaryen olacak ve daha doğum kilolalarımı verememişken 93 kilo ile gebe kaldım tabi başta bende inanmadım doktorum şok oldu tam 1 yaş olacak araları sat 1 gün fark var tabi doktoruma çok güveniyorum bunun için korkmadım ama aynı soruları sordum ki ben yanlış diyet vs derken karın kaslarımı eritmişim bana doğumdan sonra asla gebelik yok demişti bana dediği gebelik döneminde diğer anne adayları gibi geçer fazla bi sorun olmaz sadece onlardan fazla ağrın olur ama dayanılmaz değil doğumun 15 dk değilde 25 dk sürer zaten bu durumda iş bana düşüyor dedi sen sakin ol dedi