Ogretmen_anneeee bizim en fazla 2 saat uyurdu öncesinde de hiç uzun uyumazdı ama en azından emdikten sonra uyurdu şimdi emiyor yatağına koyuyorum ben yatmadan uyanıyor hiç derin uykusu yok bizim biraz karışık gündüz hiç emmiyor sadece mama 120 cc yapıyorum çoğunluk 20-30 cc kalıyor öyle olunca da cok çabuk acıkıyor sık sık 90 cc veriyorum onu bile gönüllü içmiyor biberonla da kavga halinde memeyle de iştahlı bi bebek hiç değil 5. Ay kontrolünde 7,5 kg çıkmıştı şimdi kaç oldu haftaya kontrolümüz var.. cidden cok yorucu gündüz zaten yoruluyoruz bi ee gece uyumadı mı cok zor oluyor