Arkadaşlar birinden duydum size sormak istedim. Arkadaşım bebeğine 5 6 çörek otunu kaynamış suya atıp 15 dk bekledikten sonra günde iki kez bir çay kaşığı içiyormuş. Hem hırıltısına hem de balgam sökmesine yardımcı oluyormuş. Benim bebeğimde de balgam var şu an hem nefes borusunda hem de ciğerde aranızda bunu deneyen var mı? Ya da balgam için yaptığınız başka bir şey varsa önerilere açığım. Bebeğim 1 buçuk aylık.