Merhaba anneler oğlum 3 ay 23 günlük son 4 gündür emmede sıkıntı yaşıyoruz ağlıyor emmek istemiyor kendini atıyor farklı farklı yöntemlerle emdirmeye çalışıyorum günde 2 falanda mama veriyorum doktorumuz önermişti sizce bu nedir 4. Ay atağımi ne yapmalıyım nasıl bı yol izlemeliyim ilk bebeğim tecrübesizim kehribar kolye alsam ise yarar mı?