43 günlük kızım son 10 gündür her uyanmasından sonra ağlıyo. Saatlerce aralıksız ağlamıyo, ara ara susuyo ara ara kısa kısa uyukluyo ama sonra tekrar başlıyo. Mesela akşam 11 gibi uyandı bu saat oldu hala ayakta ve ara ara ağlıyo. Kolik böyle bişey mi?