Kizlar bnm ağır bir tedavi görmem gerekiyor ilerleyen bir hastalığımds dolayı artık beynime tersine doğru uzanan düzleşmir bir kemik boynumda fıtık belimde fıtık artı ikisinde de düzleşme doktor resmen I sekilde kemiğin C olması gerekirken dedi ilaçları agirmis emzirme asla olmaaz dedi gittiğimde kızım 6 aylıktı ağrılarım hat safhadaydi 3,5 ay dir dayanamıyorum biraz daha emsin diye ama sanki dahada ilerledi size şu kadar söyleyeyim dişimi fırçalarken elim düşüyor o derece bir ağrı adik atarken bacaklarım titriyor artık bacaklara bile attı k.bkmayn uzun uzun yazdım anlattım ama yargılayan bı kaç kişi illaki çıkacaktır neden falan demesin diye 🙍 bebeğim şuan 9,5 aylık mama asla ama asla yemiyor kaaaac kere neler denedim biberondan tek içtiği su önceden onu da tutmuyordu sonradan susayinca tuttu birkaç gece meme vermeden napabilirim diye denemeye çalıştım deenemez olaydım kendini paramparça etti emmek için mama almıyor dediğim gbi pirinç unu mu denemedim cici bebe sulandirip vermeyi denedim kefir denedim ayran deenedim hepsini reddiyor ağlıyor ama nasıl ağlama😢 uyanıkken de alıştırmaya çalıştım ama her ikisinde de durum aynı birgün gevrek yiyordum yanıma geldi yemek istedi çay kasigj ucuyla sütünden verdim sürekli istedi çok sevdi aklıma şu pınarın deevam çocuk sütleri geldi acaba ondan versem en azindan aç kalmazdı çocuğum gündüz yemek yiyor nasılsa biliyorum 1 yaşından önce olmuyor hatta bazı Dr lar iki yaş diyor ama inanın o kadar çaresiz ve kendimi o kadar eksik hissediyorum ki tutunacak dalim kalmadı yavruma bunu yaptığım için kendimi çok suçluyorum biliyorum hiç emmeyen ememeyen bebekler var ama işte gel de anlat şimdi ben vereyim mi devam sütünü yoksa böyle çekeyim mi bu hastalığı tedavi olmayayım mi bilmiyorum 😢😢