Sssbbbb Anneler bir yaşında bebeğim var ve Karadeniz turu yapmak istiyoruz. Bebeği ile böyle bir tura katılan var mı nasıl geçti? Acaba anlatır mısınız 🥺🥺
Eylul-09 Sssbbbb ayyy bende burada bekleyeyim, cevapları merak ediyorum. Yeni evliyken gitmiştik ama kıştı. Yazın da gidip görmek istiyoruz ama zor olur mu diye düşünmeden edemiyoruz.
Gunsss Sssbbbb bebekle tur çok zor olur bence 🙄 tur un her dakikası planlı sizin onu doyurmanız alt değişiminiz uyutmanız vs. bunları ayarlayamayabilirsiniz. Karadeniz turları çok yoğun geçiyor ayrıca orası çok engebelide bir yer in bin bebek perişan olur
kaganege Sssbbbb Karadeniz turu ve dogu turlari en tempolu turlardir bebekle biraz zorlayıcı olabilir. 2 günlük veya 3 günlük turlarda önden denemenizi tavsiye ederim.
Tenkyuu Biz 2 sene önce gitmiştik turda 3 buçuk yaşında çocuk vardı çok sakindi o yüzden rahat geçmişti. Ama 1 yaşındaki bir bebek durmayabilir. Zamanın çoğu otobüste geçiyor. Karadeniz yolu çok uzun çünkü. Bebek durmazsa tur hem sizin hem diğerleri için zehir olabilir. Bence 3 yaşını beklemeniz daha iyi olur.
Tenkyuu Kendi aracinizla gidecekseniz daha rahat olur tabi. İstediniz yerrde rahatça dur kalk yapabilirsiniz
Berrinsoyagazi14 Yıllar önce tura bir kadın 11 aylık oğluyla gelmişti Yemin ederim kadın perişan oldu , elimizden gelen yardımı yapmaya çalıştık fakat krizlerde tek anneyi istedi doğal olarak .Demem oki otobüslü tur ise bir kez daha düşünün 🌸