papatyaannee hangi pedagog bunu diyen? Tam gün sabah 8 akşam 6 eğitim lisede bile yok. İçinde oyun dahi olsa 10 aylık bir bebeğin annesinden bu kadar uzun süre ayrı kalması çok ciddi sorunlara yol açabilir anneyi iki gün nerdeyse akşama kadar hiç görmeyecek. Ama sabah verip öğlen almak normal okul öncesi düzeni oluyor. Bu arada psikologum. Tahsilim olduğu için konuşuyorum. Çalışmadan aynı evin içinde bile dursanız çocuğunuz babası yanındayken dahi sizi görmek ister akşama kadar dayanamaz. Mümkünse yarım gün verin. 10 aylık daha bebek demek, okuldan verim alınacak yaşta değil çünkü Oyun saati uyku saati vs onun için şuanda anlamlı değil bilinçli harekete daha geçmediği için bebeğin en fazla bakım ihtiyacı karşılanır.