sibellllo koyuluyor canım bizim ineklerimiz var kayınvalidem bakıyor fazla gelen sütü dondurucuya koyuyoruz hiçte sıkıntı olmuyor.ama çıkardığında şişeyle kaynar olmayacak sıcak suyun içine oturt buzu eriyince hemen kullan bekletme çünkü buzu erdiğinde ömrü daha kısa oluyor