Merhaba sevgili hanimlar 4 aylık taze anneyim.Malumunuz ilk 1 ay bebek çok guzel kendi kakasinı yapabiliyorken.Sonraki aylarda artık zorlanmaya başliyor.Benim bebegimde ayni sekilde 25. Gunden sonra kesinlikle desteksiz kakasini yapamaz olmustu .Yani gaz masajlariyla ,gobegine zeytinyagi surup masaj yapip ayaklarını ittirerek ya da makatına hafiften zeytinyagli kulak çubuğuyla uyararak ama bu son dedigimi en fazla 3 kere yapmisimdir cok zararli oldugunu doktorumuz soyleyince korkup bırakmistim açikcasi.Sonra zaman gectikte bikac pozisyonda kakasini kendi yaptigini farkettim..Simdi kizim 4 aylik oldu uzun zamandir şu yontemlerle kaka yapmasini destekliyorum.Ozellikle her sabah 7 gibi kivranmaya basliyorr hemen aliuorum kucagima pozisyonu alinca alltan sırtina kadar kakasini yapiyor.😅😅
- Yontemim dik pozisyonda emziirirken bebegimin iki bacagini bukerek karnima dogru ittiriyorum.Bacaklari ayrik bi sekilde hafif kendi karnina dogru iterseniz alttab baya bi yapiyor.
- Side koltuk altlarindan tutup once ayakta durdurur gibi yapip sonra hafif yerre dogru bacaklarini büktüruyorum sanki alaturka tuvalette oturuyor gibi oluyor ordada işlem tamam oluyor😅😅Biz gazlarimizida böyle rahatlikla cikarabiliyoruz