Kızlar bir kaç gün önce oğlumun kafasının arkasında bir şişlik farkettik. Bi yere çarptığını düşündük önce, sonra çarpma olmadığını anladık. İki nohut büyüklüğünde . Dr a götürdüm tabi doğru düzgün muayene ettirmedi ağlad,ı ultrasona gönderdi ona da tam baktıramadık . Ultrasonda ki iyi huylu beze dedi. Ama bilemedim Tekrar götürebilirim içim rahat etmedi . Ama yine baktırmayacak ağlayacak. Çok gördüm nette böyle konuları ama bazısı dokununca altta hareket ediyor demiş ,bizimki hareket etmiyor sabit sanki. Zamanla kaybolup küçülür diyor akrabalar. Ama onların dediğiyle aynı mı bilemedim.Başına gelen bilen anlayan var mı?