Hshsbhskaknzb Kizlar kizim mama icmiyor 3 aylik. Sütum az Sütümü artirmaya da calisiyorum. Ama ne yaptıysam artmiyo Bana bebeklerin severek ictigi ve kilo aldıran mama onerin lütfen.
Aysegulkrsd Hshsbhskaknzb ilk sakin ol süt az dıye bişi yok sıkınca gelıyosa delıklerden sütün vardır… Ilk 3 ay doymuyo mu doyuramıyom uyum acaba düşünceleri oluyo bıde gögus ler yumusuyo bol bol su iç inan bana bende bu durumdaydım doyuramıyorum endısesı ki süt yok bnde dıyodum su an bebegım 6 aylık 9.100 gr ve gögüslerim cok yumusak
Aysedemirrrrr Hshsbhskaknzb sütün için 4 5 litre su iç ben en çok faydasını onda gördüm 10 buçuk aylık oğlum en başından beri sağarak besliyorum mama da içiyor bebelac bebekler çok zor içiyor bence etrafımdaki kimse bebelactan memnun değil ben sma kullanıyorum hem uygun hem de tadını seviyor bebem
Aysegulkrsd Hshsbhskaknzb emiyo dimi seni… Bır kere mama verdım hemşire kızdı bana emmıyo benı dedım… Kılosu iyiyse eger verme mama hiç bosuna…emzir sen hergun aynı istahlamı yıyosun dedı bıgun az emer bıgun cok emer dedı bana
Hshsbhskaknzb Aysegulkrsd maşallah cnm evet sıkınca geliyor ama sagdim da nedn az çıkıyor bilmiyorum kafama çok takan biriyim
Aysegulkrsd Hshsbhskaknzb Hshsbhskaknzb ben sagdıgımdada az cıkıyor😃 gecen bı yere gıtcektım sagıp bırakayım dedım 30 cc cıktı
Aysegulkrsd Hshsbhskaknzb bebek emdıkce gelirmiş süt gögüsler de ihtiyacı kadar üretıyomus gaz sancısı olabılır bıde 4 aya gırerken meme reddı yapıyolar atak zamanlarında ya cok cok emıyo lar yada emmıyo lar benım oglum her 1 ayın son haftasında ya cok cok emer kusar yada ıstahı yoktur