Tospikler o zaman çok gazı vardır agulin bitkisel şurup var eczanelerde satılıyor ben çok çok memnun kalmıştım tavsiye üzerine almıştım bi dene istersen hem rahatlatıyor ağrılarını yumuşatıyor gazını kakasını düzene sokuyor gezmediğim doktor gitmediğim özeli devleti hastane kalmadı. Kusma da yedikten sonra oluyordu yani. Göbek fıtığı ağladığından ıkındığından falan olabilir evet