Egurbuz20 2 yaşında bebeğim var akşam 8 gibi balık yedi başlığı 2 gün önce almıştık buzlukta muhafaza ettim ve uykusundan uyanıyor süt istiyor anne sütü almıyor inek sütü içiriyorum sizde bi sakıncası olur mu bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Asl90 Egurbuz20 pek bi sıkıntı çıkacağını sanmıyorum. Balık taze ise özellikle aradan zamanda geçmiş zaten. Yinede hiçbirimiz doktor değil yanlış yönlendirmekte istemem
BuzluKahve Egurbuz20 Taze balık alınca yanında ayran bile içiyor oğlum. Ama dondurulmuş çözülmüşse bilemedim, 4 saat kadar beklerdim.
Egurbuz20 Asl90 uykudan uyanmasa bende beklerim bilemedim sorayım belki deneyimli anneler yazar diye düşündüm yine de teşekkür ederim yorumunuz için 🙏🏻🌹
Egurbuz20 BuzluKahve 5 saati geçti yiyeli ama yine de rahat etmiyor içim yine de teşekkürler yorumunuz için 🙏🏻🌹
Egurbuz20 Artizneararlabazarda uykudan uyanıp ağlıyor bakalım ne kadar oyalarsam o kadar iyi teşekkürler yorumunuz için 🙏🏻🌹