İyi geceler hanımlar. 2 senedir elimde bazen saçma bi kaşıntı var anlayamadığım. Önce elimin üzeri kaşınmaya başlıyo ve hemen ardından minik minik sivilce gibi şeyler çıkıyo. Şimdi de oldu ve hem yanıyo hem kaşınıyo. Genelde akşam üzeri oluyo. Başına gelen var mı neden oluyo acaba. Ve genelde ertesi güne kalmıyo. Ara ara oluyor bu