2306alp Doktorum ilk 6 aya kadar bu 3 aylık iğneyi yada cerezetta hapı önerdi bilen kullanan memnun kalan var mi yan etkileri baya var
Deepmom 2306alp ben ikinci dozu da kullandım memnunum sadece ara lekelenmeler yaşadım oda vücut alisana kadar normal geliyor bana
Deepmom 2306alp hayır ve o kadar yoğun olmuyor tabi herkesin bünyesi farklıdır sizde belkide hiç yan etki yasamayabilirsiniz