ayse2022 oyun terapisi aldınız mı hiç? Öğretmenin yaklaşımı da çok önemli. Benim aspergerli öğrencim staj zamanındaydı. Sınıf öğretmeni anlamıyordu. Sadece çok korkak ve çekingen olduğunu söylüyordu. Ben kendisini iyi hissetmesi, etkinliklere katılması için (okul önceciyim) en basit soruları ona sorar, onun için özellikle kolay ve bileceği sorular hazırlar özgüvenini geliştirmeye çalışırdım. Öğretmenine biraz güvense, sağlam bir ilişki kursa kaygısı azalır belki