yildirimfamily gecmıs olsun bende 12 gun once sezaryn dogum yaptım dedıgınız gıbı sag tarafımda ilk gundem beri devam eden bı agrı sızı oluyot doktoruma sordum orda dıkıs fazla oldugundan dedi zamanla kaybolck agrın dedı gerctkn oyle oldu ılk gunlere nazaran suan pek canımı acıtmıyor