Kızlar yaklaşık 1,5 ay önce ailecek rotavirüsü olmuştuk herkes 2 günde ayaklandı ben bir hafta süründüm diyebiliriz çok ağır geçmişti. Ya şimdide dünden beri karnım fokur fokur ve ayıptır söylemesi bikaç kere ishal çıktım yine su gibi. Valla korkmaya başladım hastalığı geçirince bağışıklık kazanmıyor muyuz? Ay inşallah başka bişeydir. 3 gün önce demir ilacına başlamıştım ikş akşam kullandım zaten ondan sonra hemen böyle oldum bıraktım ilacı. Yan etkilerinde ishal karın ağrısı falan diyor inşallah ondandır yaa rotavirüs olmamışımdır umarım yine valla stres oldum🤦🏼♀️