10 aylık olucaz bugün burnumdan getirdi hem 10da uyandı hemde hiç uyumadı kafayı yicektim artık ne istediğini anlamıyorum emziriyorum mama veriyorum bişeyler yediriyorum banamısın demiyo kucak istiyo kucağa alıyorum inmek istiyo inince tekrar ağlıyo ne tv bakıyo ne oyuncaklarla oynuyo babasınada gitmiyo sürekli ağlıyo şuan yatırdım uyudu ama okadar moralim bozuldıki kaç gündür nekadar uysaldı ya neden böyle oldu napsam? :(