Merhaba hanımlar,
Verebileceğiniz bir tarif var mı? Yavaş yavaş şeker tüketimine başladık ve artık tatları ayırmaya başladı bile. Şeker tüketiminden kastım evde yapılan tatlılardan az da olsa yemesi. Evde yiyebilmelik ağızda dağılan tadı güzel bildiğiniz bir tarif var mı?
Teşekkür ederim şimdiden, hayırlı geceler🙂