Ruzgar123 Anneler bebegim bazen mamanjn hepsini içmiyor örnegin 60 cc 30 cc kalıyor biberonda bende dökmüyorum sonra acıktıgında üstüne bir ölcek daha mama koyup sıcak su ekliyorum tekrar bunda bir sakınca var mı?
kirmizibalikgolde Ruzgar123 8 aydır mama veriyorum hiç yapmadım. bence kokusu bile değişiyor hemen . yani bu benim fikrim 🙄
1prensannesi06 Ruzgar123 hiç o şekilde vermedim içmediyse döktüm acıktığında yenisini yaptım ben mamayı ılık veriyorum soğuduktan sonra hiç vermedim
Dnzezgikose Ruzgar123 bence de yapmayın değmez kendiniz içer miydiniz benimki de bırakıyor her seferinde taze olarak hazırlıyorum gerek yok bir iki ölçek için açlık durumunu gözlemle belli eder kendini içer içmez diye ona göre hazırla bence
Jrmommy Arada bir yaptığım oldu ama bir saati gecmediyse veya ust uste az icmisse. Sonuçta tek besini mama, o da olabildiğince sağlıklı olsun
Ruzgar123 Jrmommy anne sütü de alıyor ama biraz hıysuz ev dısında bir yerde emmekde zorlanıyor bende mama veriyorum genelde gittiğim evlerde ordada içmior bazen 10 dakka sonra tekrar istiyor
Ruzgar123 Yusaydef 48316ELIZAN Eylulllllll Dnzezgikose 1prensannesi06 tesekkürler anneler bidaha asla yapmam😊
48316ELIZAN Ruzgar123 Icmiyorsa dokun biberonuda aninda kopukleyip yikayin kokusu sinebiliyor cunku zaten mamalarin 1 saatlik omru var uzerine tekrar ekleyip yedirmeniz yanlis olmus. 60 ml yiyorsa 30 mlden sonra gazini alin tekrardan icirmeye devam edin ben oyle yaparim hep .
Yusaydef Ruzgar123 yaptığın çooook tehlikeli birincisi yaptığın mamayı içmezse ilk 1 saat içinde onu dökmelisin bakteri üretir ikincisi yapılan mamanın üzerine tekrardan mama yapamazsın