Oğlum 2yaşına girmek üzere ve dışarı bebek arabasıyla çıkınca rahat ediyoruz.nryse şu anda kullandığım araba baston ama düz gitmiyor dik durmuyır vs baya sorunlu.onun yerine sağlam bi marka arıyorum ama eski tip bebek arabalarından travel yada baston değil de eski tip model öerilerine ihtiyacım var .
Bir de çocuk zaten 2yaşına giricek bebek arabası almak saçma mı olur büyük bebeleri olan anneler siz kaç yaşa kadar kullandınız?