Yakup_21 Kizlar biz yarin aşı olucaz bu adidan sonra bebegimde ne tur bi rahatsizlik olur aglarmi cani acirmi asidan sonra ates fln ihsal fln olurmu bana soykermisiniz lütfen tedarikli olmak istiyorum
Nlngucluel Yakup_21 cnm ateş olabiliyor ben aşıdan gelir gelmez calpol verdim gündüz hiç olmadı gece 12 den sabaha kadar nöbet tuttuk ateş oldu tabi çocuktan çocuğa değişiyor çok korkma ben doktora sordum aşıdan dolayı havale falan görmedik dedi kolay kolay Allah'ım korusun inşallah birşey olmaz
shyu Yakup_21 biz daha dün olduk aşımızı. Sadece yapılırken ağladı sonra sustu. Ama sersemletti gün boyu uyudu gibi hiç hali yoktu. Hafif ateşi çıktı çıktıkça 1 çay kaşığı ateş düşürücü verdim.gece yatmadan verin ama mutlaka. Bugün enerjisi iyi sadece sabahtan yükseldi ateşi hafiften
ftmird Ateşi olabilir canım ağrısı olursa da biraz huysuz olabilir okadar ateşi çıkarsa da hemen calpole sarılmanın bence ben ayağının altına limon sürmüştüm biraz da üstünü inceltmiştim ateşini de kontrol ettim sürekli calpol de iyi bişey değil çünkü