Zehradilaa yürüteçte aldım yürüme arkadaşıda yürütece 5 aylıkken koydum 7 aylıkken emeklemeye başladı hiç bindirmedim ondan sonra, yürüme arkadaşı alıyım yürür dedim asla istemedi onu sürmeyi elini tutup bizim yürütmemizi istedi hep 11 aylık oldu tam bi baktım kendi kendine adım attı 🫣 bence yürüteç hayat kurtarır çok bindirmedikçe asla parmak ucunda yürümüyor bebeğim çünkü 2 ay kıllandık bende rahat ettim açıkçası ama 1 yaşına kadar yürütece bindiren var çevremde çocuk 2 yaşında hala parmak ucunda yürür ve bana kalırsa yürümeye en teşvik eden şey anne baba olarak ellerinden tutup sürekli yürütmek bizden aldıkları destek daha güzel oluyor 😇