arzuaysal sütün cok gelmesinden dolayı da aglar bebeginiz benim de sütün tazyikli geliyordu ben de ilk 3 ay cok çektim hep kavga kıyamet emdi. Sonra anne çaylarını içmeyi bıraktım. Sütüm de düzene girdi. Önce sağım yapın fazla sutu oyle deneyin bide emzirme pozisyonları var tazyikli sut için onlara bakin. Yani sutunuz cok geliyorsa.