LeMabelle Sezaryen olalı 3 ay oldu dikişim bu şekilde hafif kabarık ve kırmızı normal mi ? Yoksa bu keloid mi ? https://www.hizliresim.com/a96q0gz
Egeberk LeMabelle 9 ay olucak neredeyse benim de hafif kabarık uc kısmı hafiften inmiş ama genel olarak kabarık ama kızarık değil usuturseniz de kızarır
babyfaceee LeMabelle benim gözükmüyordu 3. Ay ikinci doğum ama kişiden kişiye degisiyomus ağrın sizin yoksa sıkıntı yoktur😊
Pinkribbon basaksahinx sizinki sanki normal değil parmak kesilse 50 günde hala izi kalır. Sezaryen izi yıllar geçse kalır 46 gün oldu üstteki resimdeki gibi benimde .
basaksahinx Pinkribbon valla bakıyorum ben görmüyorum çok az belli belirsiz bir iz var🤣 herkesi benim gibi sanıyordum
arzuaysal LeMabelle bu tür pütürlü dikişler için bepanthol scar jel bire bir üstelik kremin üstünde masaj topu var oda baya bu pütürlü dikişi indiriyor dene derim
Limonn LeMabelle beenm de boyle sis kaldo doktorum vucudumla alakali oldugunu söyledi 2.dogumda gecer temizlenir genelde dedi
LeMabelle Zelzele yaaaa ne güzel hiç kabarıp kızarmadımı 😅 3 ay oldu benm henüz 2 yılda böyle olurmu ki hiç şansım yokmu😂😂
Zeliff LeMabelle genetik olabiliyor. Arkadaşımla aynı gün sezaryen doğum yaptık onunki sizinki gibi benimki beyazdı. Benimkini bazen kuaför bile farketmiyor ağdada.
Merve5627 Zelzele ben sezeryan izi göremiyorum masallah 😂 valla ben görsem çatlak falan sanarım yani amelıyat gibi durmuyor masallah doktorunuza
-_-hUysUzvetatlikadin Zelzele aaa maşallah doğum yapalı kaç oldu sizin. Ay inşallah ilerde benimde böyle olur 😅