Minik_kusummm Kizlar 20 aylik oğluma gun icinde iki defa verdm metpamit surup kusuyodu ama az önce resmen su gibi gürültülü isal yapti acaba suruptanmidir şurup isal yapiyormu
Madam Minik_kusummm metpamid verilir mi çocuğa bilmiyorum ama ben hamileyken içmişti. 4 aydan sonra kullanma bebeğin gelişimini falan etkiliyor diye bıraktırmışlardı ağır bir ilaç değil mi o
Elifsmotherr Minik_kusummm Merhaba çok geçmiş olsun. Metpamid bizde kullandık ertesi günü ishal yaptı kakasını sonrasında kaka kıvamı çok değişti rengi de öyle sizinde bu şekilde oldu mu?
Minik_kusummm Artizneararlabazarda insallah cnm bende görüyorum isntegramda bir cok cocuk hasta isal kusma yatis veriyorlar hepsine 😓 sanirim bu salgini evde atlatan yok
YaseminBS Rota virüs, norovirüs vb. Şeyler olabilir. Doktora başvurmakda fayda var. Emziriyorsanız bol emzirin ve sıvı takviyesi yapabilirsiniz
Minik_kusummm YaseminBS rota olmustuk bes alti ay önce ama onda bu sekil değildi on dkkada bir isali gidiyodu sabahtan akşama kdr ara ara kustu az önce de uyuyodu bende uyuyodm çok gürültülü bir sekilde baya sulu kaka yapti onu değiştirdim uyudu inşallah kötü bisy yoktur😓
Madam Minik_kusummm sen yine çocuk doktoruna sor canım direk beyni etkileyen bir ilaç sağlık ocağına güvenme onlar neler neler veriyor hamileyken bebeğe etkisi var beyin gelişimine etkisi var diye bıraktırmışlardı çünkü ne bileyim beni tedirgin etti o ilaç
Minik_kusummm Madam doktora götürdüm cnm igne yapti bir kac şurup verdi bugun 4. Gun ama gün icinde iki defa isal yapiyor iğneden beri hic kusmadi bugun iki defa kustu istah azalmasi var
Minik_kusummm YaseminBS cumartesi doktora götürdük acile cumartesiden bugune kdr hic kusmadi ama akşam üstü iki defa kustu isalde gunde iki defa filan oluyor ama istah azalmasi baya var ne zaman duzelir hic blmyrm yarin 5. Gun olacak
Minik_kusummm Elifsmotherr bizimki düzeldi şükür cnm enterogermina kullandik iki günde gecti ishali evet ishal oldugunda baya sulu ve ağır kokulu yapıyordu
Elifsmotherr Minik_kusummm Bizim günde 1 yapıyor. İshal değil ama kıvamı yumuşak ve sindirilmemis rengi de açık biraz normal mi bilmiyorum. Çok tedirginim.