Kızlar 11 gün önce epiduralli normal doğumla doğum yaptım kızım kakasını yaptığından doğumun hızlanması için vakum yapıldı ve kızımın kafasının sağ tarafında şişlik oluştu yumuşak bi şişlik doktor her ne kadar bi zararı yok 1 2 aya iner beyinle alakası yok desede endişeleniyorum benim gibi olan varmı aranızda :((((