Kizlar oğlumun pipisinde kızarıklık ve şişlik vardı dün akşamdan beri. Pişik sanarak kremini kullandım ama bugün akşama kadar gecmeyince ve şişkinliği de bariz belli olunca acil çocuk doktoruna götürdük. Bana ‘alanim değil çocuk üroloji veya cerrahiye götürün.’ dedi. Eve geldik ve çok üzgünüm. Aaraya cumartesi, pazar girdi ne yapacağım? Özel hastanede cumartesi pazar hizmet oluyor mu bilmiyorum. Bilginiz varsa soyleyiverin lütfen canım çok sıkkın 😔 birde böyle bir şey yaşayan var mı? Ne olabilirki