Motherb ya benimde kafam çok çok karışık bu konuda benim bebegim 36 günlük hemşire geceleri uyandirmasan olur artık o kalkacaktir dedi 2 gün yine kaldırmaya devam ettim vicdanım el vermiyor aç saniyordum dün deniyim dedim gerçekten bebeğim uyandı 12 De emzirip uyudum 3 30 da kalktı sonra 6.39 da uyandı YouTube de Osman gonulal hoca var doktor oda 1.ayinu dolduran bebekler 4 saat aç kalabilir ama 4 saati gecirmeyin diyor başka ebelere de sordum uyanmiyosa gece uyandırmaya gerek yok ama 4 saati geçmesin dedi onlarda bende artık öyle yapıyorum kilo alımı da gayet iyi bebeğimin