ozlem_4734 Kızlar bebeğim biz biraz gülünce, bir ses çıkarınca,kalabalik Bir ortama girince, süpürge sesi duyunca, fon makinası açınca korkuyor ağlıyor bebekleri böyle olan varmı ne yapmam lazım
Ozlemm06 ozlem_4734 tabiki korkmasi normal bence mesel ben supurge acarken omcesinde benzer sesler cikarip hazirliyorum duruyor ama mikser sesinden cok fazla rahatsiz oluyor korkuyor
Bonnusimo ozlem_4734 18 aylık kızım tüm saydıklarınızdan ve daha nicelerinden korkup ağlıyor maalesef bende çözüm bulamadım ama geçmiyor normal diye düşünüyorum
Madam ozlem_4734 çocuk bu yani korkar zamanla geçer oğlum elektrikli süpürgeler korkuyordu şimdi asla bırakmıyor mesela
sehriyeseyda ozlem_4734 yaa 3 gündür aynıyız eskiden blender ve elektrik süpürgesi çıkınca mutluluktan deliye dönerdi 3 gündür nasıl ağlıyor
Madam ozlem_4734 oğlumda öyle seni arıyordur o uyku esnasında hemen göremeyince bunda bişey yok tedirgin olma her uykusundan ağlayarak uyanır oğlum bunlar bebekler için çok normal şeyler
Sontvbukucu ozlem_4734 ay ben de başlığı görünce korktum psikolojik bir durum sandim benim bebegim de 8 aylik dedim eyvah bisey mi bekliyor bizi. Yani söylediklerin baya baya normal. Takma bunlari :)
ozlem_4734 Sontvbukucu Yok çok şükür ama çevremde çok uyarı aldım senin bebeğin korkuyor korkuyorum oluşmuş niye bitir yapıyor gibi uyarılar moralim bozuldu kafama takıldı baya bende farkettim çok korkuyor herşeyden
minikbirsuperisii00 ozlem_4734 benimde.kizim önceden severdi 7 aylık.olunca korkmaya başladı resmen kucağımda evi süpürüyordum ama şuan 10 aylık oldu atlattık gibi artık korkmuyor bence buda bir dönem
Aysegulkrsd ozlem_4734 benım hiç aglamaz 6 aylık hiç uyurken uyanacak dıye süpürge tutmamazlık yapmadım yada konusmamazlık bence alışmadıgı için olabılır mi… Hatta süpürge tutarken bakıyor sımdı bıde tras makınesı sesine alıstrcam kulagına dogru tutp
ozlem_4734 Aysegulkrsd ben o uyurken süpürge acıyorum zaten anca o şekil evi süpürebilirim ama uyanık iken de onu oturttum oyuncak koydum önüne dedim bu odayı süpürge yapayım baktım çığlık attı ağladı korktu kapattım sonra yine sesler çıkararak onunla oynar gibi açıyim dedim gülümseyerek yine korkup ağlıyordu
Sontvbukucu ozlem_4734 yaw cok biliyor onlar benim ki de özellikle blendra gıcık oluyor yani ani sese tepki vermesi kötüden ziyade iyi birsey.