Bsraaa3666 Kızlar 1 ay 4 günlük bebeğim üç gündür hiç kaka yapmadı mama + anne sütü besliyorum normal mi endişelenmeli miyim
48316ELIZAN Bsraaa3666 Banyo yaptirin masaj yagiyla masaj yapin karnina bacaklarina poposuna mamada aliyor ya rahatsiz eder 4.5 gunlerde mamasina 2 3 damla zeytinyagi damlatin yine cikaramazsa yenidoganlar icin qliserin kunsuk fitil var yarisini kullanabilirsiniz bende boyle yapa yapa 3.ayda yeni kendisi kakasini yapabildi cok rahatsiz oluyordu cunku.
Elisa1221 Bsraaa3666 normal canım 10 güne kadar kabız sayılmıyor bebekler yapmaması kilo alacağı anlamına gelir korkma eğer idrarı gayet normalse karnı da doyuyordur
Deletedmon_65 Bsraaa3666 normal canım bende bu durumu çok yaşadım bende bu yüzden çok doktora götürdüm doktor nasıl bir bebek günde 5 6 defa tuvaletini yapıyorsa yapamayada bilir demişti bana 10 günden sonra yapmazsa yapamıyor anlamına gelir demişti şimdi 2 aylık oldu kendi gazını kendi çıkarıyor günde 2 3 defa yapıyor doktor tavsiyesi üzerine bağırsak düzenleyici kullanmanızı tavsiye ederim.
Bsraaa3666 48316ELIZAN zeytinyağını yaptım manasına ekledim ama yine çıkmadı zeytin yağını kulak çöpüne sürüp poposuna da hafif dokundurdum ama yapmadı ya
Neslinesli Benim kızımda doğduğunda beri 4veya 7 günü bulur, sadece anne sütü ile besleniyor. Aile hekimimiz normal değil dedi. Geçen çocuk Dr göründük normal dedi sütüne bir çay kaşığı zeytinyağı karıştır ver makatina yağla masaj yap dedi. Merak etmeyin
Haffuse Eger huzursuzlugu yoksa zorlama😅 benim kizim da 3 aylik, ve o da aylardir 3.4 gunde bir yapiyor genelde, hatta daha da uzun yapamafigi bile oldu…
simsimum Bsraaa3666 çok sıkıntı etmeyin doktorunuza danışın zeytinyağı icirebilirsiniz birde masaj yapın YouTube de vardı ama adını unuttum çok etkili gelmişti