Mavisim yok hasta değil. Kızımda 2 aylıkken kalça çıkığı kontrolünde kalça çıkığı var dediler ve 1 senedir düzelmedi. Dün kontrole gittik doktorumuz normalde düzelmesi gerekiyordu 2 ay ile 5 ay arasında ama neden düzelmedi bilmiyorum da sol kalçasında sanki birşey var gibi d vitamini ile ilgili birşey var sanki dedi. Genetik hastalıklarına yönlendirdi orası da ayak basmasın falan baktı iyi dedi sonra metabolizma hastalıklarına gönderdi orda kan aldılar ve kemik taraması yapıldı. Doktor d vitamini falan deyince bizde acaba kalça çıkığı yok da kemik gelişiminde mi bir sorun var diye şüphelendik bu sefer de 1 senedir hep farklı farklı aparatlar kullandık yine de düzelmedi yavrum artık istemiyor da taktırmayı 🥺 uzun oldu biraz kusura bakmayın 🙏