Kızım 11 aylık sürekli 2 haftada bir sürekli ya bronşit oluyor yada alerjisi tutuyor yada gribal enfeksiyon geçiriyor sizinde öyle mi 8. Aya kadar hiç bir şeyimiz yoktu 3 aydan beri sürekli hasta oluyoruz doktorlardayız besin alerjimiz var kapsamlı testlerini yaptırdım temiz çıkıyor fakat ayda bir kere muhakkak ya iğne vurunuyoruz yada antibiyotik kullanıyoruz bizim gibi olan bebekler var mı ?