Merhaba anneler,
Bebegim 9 ay 4 günlük. Ek gıdaya 6. ayda geçtik ama çok hassas olduğu icin(bir kez hastanelik olduk kusmasından dolayı) 6 ve 7. Aylarda neredeyse sadece yogurt yiyebildi doktor ara verelim dediği icin. 8. Ayda düzenli akşamları çorbasını içiyordu. Kahvaltıda da 5-6 çay kaşığı labne, çok iyi günündeyse çeyrek yumurta sarısı yiyor. Onun dışında yedigi bi şey maalesef yok.
Tadim döneminde her şeyi çatalla ezdim ya da cam rende kullandım ileride sorun yaşamamak icin ama yemeyen bi bebegim olduğu icin pek faydası olmadı sanırım.
Artik 9. Aya girdiğimiz icin biraz pütürlü vereyim diye bugün çorbasındaki kıymayı blendir etmedim. Çiğnemeden yutmuş maalesef yedikten 3 saat sonra kustu kıymaları…
Yani sorum şu; zaten zorla yiyen bi bebegim var ben pütürlüye geçişte acele etmemeli miyim acaba? Ya iyice yemeyi bırakırsa? Yakında çalışmaya başlayacağım en azından kahvaltı öğününü yesin istiyorum. Pütürlüye alışsın istiyorum. Sizce nasıl ilerlemeliyim? Bebegi iştahsız olup sonradan düzelen anneler var mi? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Yemeyen bebek zormuş :(