Milkshake Elimde sma optipro 0-6 ay 800 gr olanlardan iki kutu gelişmiş formül mama var kız kardeşim yanlış almış numarasını değiştirmedi kaldı öyle İstanbul içi almak isteyen varsa satabilirim
eceunverkanra Milkshake Merhaba☺️ Ürününüzün görsellerini yükleyebilir misiniz🌸 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Milkshake İstanbul içi elden teslim etmeyi düşünüyorum götüredebilirim kargo ücreti yok o nedenle ist içi alıcılar yazarsa sevinirim bir kutu fiyatı 120 tl
Papatya08 Milkshake iki kutuyu 200 e verirseniz kargoyu karsılarım ihtiyacım var bebeğimin maması bitiyor
secoz Milkshake satamazsan tanıdğın eczacı varsa onlarla değiştirebilirsin, benim bepantol krem vardı 2tane 100gr. Arkadaşına onu verdim avent biberon almıştım karşılığında ☺️
Milkshake secoz evet mamız var çok şükür ama yerine bende mama stoğu yaparım diye düşünüyorum çünkü sürekli aldığımz bişey
Milkshake almak isteyen ihtiyacı olan varsa diye satayım dedim elimde kalmasının bir anlamı yok yoksa başka şekilde değerlendiririm zaten