M3rv3 bende sagıyorım fazlasını dolaba atıyorum dıssrı cıkarken emziriyorum her ihtimale karsı yanıma termos biberona koyuyorum acıkırsa veriyorum üst üste biberon verirsem memeyi istemiyor zorla alıyor ama hem emzirip hem biberon verirsem sıkıntı yazamıyorum canım