Kızzlllaaarrr bu 4. Ay atağı ne zaman başlıyor ? 3 ay 17 günlük normalde 9 da gece uykusuna geçen bebeğim 11 i buluyor. Gece uyanmıyor şükür onda bir sıkıntı yok fakat gündüz Bi uyku düzeni vardı yarım saat uyuyup uyanıyor. Uykusu gelince ağlamaya başlıyor meme reddini tam yaşamıyorum ama bilemedim atak mı bu yaşadığım. Normalde çok akıllı beni hiç yormayan bir bebekti şuanli haline anlam veremiyorum gündüzleri keyifliyiz akşam olunca beni oda oda gezdir diyor uykuya direniyor. Ne zaman başlıyor ne zaman bitiyor. Bu rahatlığa çok alışmıştım yoruyor artık beni bebem