Bereninannesi10 tabiki değer normal fiyatları daha pahalıda olabilir pandemi döneminde eşimin işi sıkıntıya girdiği için bize fazla gelmişti ve bizim herhangi sıkıntımız yoktu biraz Hümeyra hanımın kişisel tercihi gibi geldi tam anlatamıyorum tabiki ve doktorlardan pişmanlığımda olmadı kesinlikle ikiside işini iyi yapan doktorlar sadece buharanın yetersiz kalacağını düşündüğümüz için biz şehir hastanesine geçiş yapmıştık 🌸