Derenn1 ben erzurumda birkaç ay kaldım rehberlik yapıyordum. Devlet hastanesine gittim, dişim iltihap yaptı agriyor sandım, neyin var diye sorunca söyledim. Meğer boğazlarım şişmiş disten değilmiş. Neden başta öyle demişim diye. İnat yaptı da bakmadı. Dis hastanesine git dedi. Sorduğu için cevap vermiştim aslında. Devletten hayır yok diye buharaya gittim. Orda da penisilin vuralım dediler. Çok ağır hastalanmışım. Hayatımda hiç olmamıştım penisilin. İğneyle çizik atıp deneme yapmadı. Araştırma hastanesinde test yaptır dedi. Test yapmadan vururuz istersen alerjin varsa, müdahale ederiz. Cevap verirse vücudun kurtulursun demişti. Yoksa ölürmüşüm 🤣 hastaneleri gerçekten çok enteresan. Ama sehri çok sevmiştim hala özlerim 🥲🥰