simsimum ya işte dediğim gibi sadece mukuslu kakası var. Doktor başlangıç daha bunlar dedi. Diyet yap dedi süt ürünlerini çıkar dedi. Burun hırıltısı, mukuslu kaka, gürültülü kaka, ve emerken gürültüler var bağırsakta. Sanki alerji gibi dimi. Gaita testi oluyormuş çıkıyormuş doğru mu acaba ne yiyip ne yemeyeceğini bilmiyorum kafam çok karışık. Sizde ne belirtiler vardı acaba