Ögleye kadar iyi ögleden sonra 10 kadar bazen 11 e kadar aglıyo uyku desen sıfır 10 15 dk anca metsil damla kullanıyorum pazartesiden beride biogaia kuklanıyom ondan sonra başladı hatta cumadan buyana aşı olmuştu çünki ne oldu naptı bilmi yorum dogdu dogalı kan idrar tahlilide yapılmadı gözleeri şiş kıpkırmızı ama uyumuyo sol bacağında derece düşük çıktı 1 ay sonra bakılacak tekrar gaz masajı yapıyorum ama zarar vermiş olabilirmiyim diye de kendimi yitiryorum durmuyo gece uyurdu dün gece uyumadı bide görümce çoçuklarında grip bulaştı ben kayınvalide gripiz onun vücudu dayanamaz buna agrı falan yapar mı hırıltı var öksürüyo aglarken off ne oldu 2 aylık aşısından sonra bilemiyorum dr a da sorduk bişi demedi atak mı bu kızlar ya