Asel35ahsen Zehraali1808 sma optipro kullanıyorum gaz vs yapmıyo çok şükür 400 ml olanı 120 liraya almıştık, en son 800 ml aldım o da 160 tl gibi bi şeydi yanlış hatırlamıyorsam
Mommyyigit Zehraali1808 sma optipro kullanıyorum doğduğundan beri canım genelde hem mama hem meme alıyorsa bebek optipro olanı öneriyorlar biz öyle ilerliyoruz sadece mama alıcaksa comfort diyorlar ama memnunum ben optipro dan