Hilalelizan merhaba acaba bebeğiniz emzik tuttu mu? Benim bebeğim de bugün 4 aylık oldu ama emzik almıyor. Avent soothie,avent ultra air ve natursutten emziklerini denedim ama alıştıramadım belki siz başarmışsınızdır.merak ettim tuttu mu bebeğiniz tuttuysa nasıl yaptınız? 🥺