Kızıma oda yapmak istiyorum çünkü her sese uyanıyor öksüremiyoruz bile yapacağım oda da birde derin dondurucu var onu koyacak tek yer misafir odası var birde tatile gidelim diyoruz ama ikisini de yaparsak zorlancaz hangisini seçsem bilmiyorum bu aralar sıkışığiz da Haziran gibi rahatliycaz inşallah siz olsanız hangisini seçersiniz