Merbaba tecrübesiz ve panik bir anne olarak bir iki sorum olacak ☺️🤗 34 haftalık doğum yaptım. 41 günlük bebişim var. 19 gününü küvezde geçirdi. Hep süt sağdım götürdüm. Bebeğimi çıkardığımda doktor 3 saatte bir emzir dedi. Ama ben dayanamadım hep 2 saatte bir emzirdim tek göğüs şeklinde. Uyku sorunu çok çekiyoruz ne gece ne gündüzümüz var. Koliktir dedi doktor. Gaz sancısı vs çekiyo karnına çekiyo ayaklarını kıpkırmızı oluyor. Uyusada kaldırıp altını değiştirip sonra emziriyorum. Annem dediki artık kendi uyanmadan 3 saati geçirmeden kendin kaldırma. Gecede her 2 saatte altını değiştirme uykusu kaçmasın dedi.
Ama ya aç kalırsa diye korkuyorum o uyanmadan kaldırmamaya. Siz nasıl yapıyorsunuz. Mesela şuan en son 2 saat önce emzirdim altını değiştim. kaldırıp emzirmelimiyim yoksa kendimi uyanmalı 3 saate kadar.