Nurtalib Bus_ra65 klavunat bize de ishal yapmıştı hava falan vermediler mi onunda faydasi olurdu baya aslinda bir de vicks sür ayaklarinin altina oda iyi gelir gecmis olsun
Bus_ra65 Nurtalib verdiler de hala devam ediyor bende anlamadım cigerlerde enfeksiyon olduğu için sanırım bu denli ağır geçiriyor
Prensannesiyimm bsrt Evet bizde 1 haftayı geçti hastayız ailecek oğlum şükür iyi oldu öksürüğü bu şurup geçirdi sadece
Nurtalib Bus_ra65 benim kiizm da 4 aylıkken bronşit olmustu 10 gunde falan tam iyilesti canm insallah sizinki kisa surer
Bus_ra65 GozdemHilal evet bizimki de pişik oldu çok kötü 🤦🏻♀️ size de çok geçmiş olsun Rabbim çocuklarımıza şafi osmi şerifi hürmetine şifa versin
ZMK ofdiyorum hasta olduğu zaman tabiki yapılabilir burnu temiz olmalı kızım hasta olduğunda sık sık burnunu temizlerim yoksa balgam ciğerlerine inip öksürük yapıyor 3 günde atlatıyoruz bu şekilde yapınca
ZMK ofdiyorum her gün yapılmaz zaten hasta olduğunda ne kadar çok temizlenirse o kadar iyi rica ederim
MyPrincessBaby_ Bus_ra65 bitkisel şurup var bisolnatur şiddetle tavsiye ederim kızım 4 aylık bi kere öksürse hemen veririm kesiyor ,