Kızlar bebeğim 34+3 te dünyaya geldi şu an 55 günlük düzeltilmiş 17 günlük , 38 gün erken doğdu . Göz teması benimle kuruyor fark ediyorum izlediğini bakisiyoruz ama zeka kartlarini gösteriyorum veya elimle hareketler yapıyorum izlemiyor kafasını çevirmiyor. Sadece zeka kartlarına kısa süre bakiyor o kadar . Ben bebeğimi iki aylık bebeklere göre mi yenidoğan bebeklere göre mi değerlendireceğim? Acaba görmesinde bir sorun mu var ya da henüz idrak edemiyor mu bilmiyorum. Tecrübeli premature bebek annelerinden tecrübelerini bekliyorum teşekkürler :)