Kızlar selam. Öncelikle bu üflemeli fön makinasını kullanan var mı memnun musunuz?
Ben saç konusunda aşırı beceriksiz bi insanım şöyle ki arzumun saç düzleştirme taragını almıstım ama kullanamadım. Bi iki kere denedim benim sacımı yatıstırmıyor bile. Oysa yorumlar cok iyi. Neyse ben günlük hayatta da sacıma çok şekil vermemem örgü vs kendime yapamam. Ya bunu alıcam ya da arzumun maşasını. Ya da gidip sacıma kalıcı bişey yaptırcam bana bi akıl verin. Bu arada sacımda hic boya işlem yok.